Σάββατο 29 Αυγούστου 2020

Μία Αχτίδα έστειλε το φως της.

     Κατ' αρχάς θα ήθελα να ευχαριστήσω με τη σειρά μου την φίλη μου την Αχτίδα  που πραγματικά με συγκίνησε με την ανάρτησή της, σχετικά με μένα και κατάλαβα πως τελικά ναι ,γιατί όχι, δημιουργούντε φιλίες κ από δω. Όταν γνωριστήκαμε ,εγώ είχα ήδη δημιουργήσει το δικό μου μπλογκ και αυτή τότε έμπαινε δειλά-δειλά. Και τελικά έγινε μία από τις καλύτερες μπλόγκερς (καμαρώνω).

    Επίσης ευχαριστώ όλους όσους (μετά την παρότρυνση της Αχτίδας) επισκεφθήκατε το χελωνόσπιτό μου για να γνωριστούμε. Ελπίζω να τα λέμε .

10 σχόλια:

  1. Την Αχτίδα τη γνώρισα πέρυσι, όταν χαζεύοντας δεξιά κι αριστερά, ο δρόμος με οδήγησε στο βλογ της και ήταν θυμάμαι πριν τα Χριστούγεννα και είχε φτιάξει κάτι χριστουγεννιάτικα μούρλια.
    Και της έγραψα τι ωραία που είναι τα στολίδια από καπάκια και εκείνη χωρίς να χάσει στιγμή, μου ζήτησε τη διεύθυνσή μου και μου έστειλε όχι μόνο ένα καπάκι-στολίδι, μα τρία στολίδια χριστουγεννιάτικα.
    Ε πώς να μην την αγαπήσω μια τέτοια κυρία με τόσο αναπτυγμένο το αίσθημα της προσφοράς!

    Και ναι, έχουν δημιουργηθεί φιλίες μέσω των βλογς.
    Προσωπικά μου έχει συμβεί!

    Μα φυσικά και θα τα λέμε!

    Καλό Σαββατοκύριακο Χελώνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζεις ότι τυχαία επιλέγουμε τα ψευδώνυμα που χρησιμοποιούμε,όπως οι αχτίδες πάνε και φωτίζουν παντού χωρίς διακρίσεις έτσι και η δικιά μας.Καλή Κυριακή

      Διαγραφή
  2. Ήρθα κι εγώ :)
    Καλώς σε βρήκα χελωνίτσα στο καβούκι σου. Ελπίζω να χωράμε όλοι μαζί. Λίγο στενά θα μου πεις αλλά η συγχωρεμένη η γιαγιά μου έλεγε πάντα "Όλοι οι καλοί χωράνε παιδάκι μου."
    Μου αρέσει το πράσινο στο φόντο σου. Μου άνοιξε την καρδιά.
    Καλό απόγευμα.
    Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η Αχτίδα είναι μοναδική. Χαίρομαι που μπήκα στο χελωνόσπιτό σου. Θα τα λέμε φυσικά
    Καλό βράδυ σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Την αχτίδα από τη πρώτη στιγμή αισθάνθηκα λες και γνωριζόμασταν χρόνια. Και γω χαίρομαι που ήρθες,τα λέμε λοιπόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Την Αχτίδα τη γνωρίζω χρόνια και είναι υπέροχος άνθρωπος... σε είδα στην ανάρτησή της και πέρασα...ελπίζω να τα λέμε....καλό μήνα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλώς σ ε βρίσκω Καρέττα-καρέττα!!!Μου έκανες την Τιμή και χαίρομαι που μ επισκέφθηκες.Νάμαι λοιπόν γι ανταπόδοση της επίσκεψης και για μια πρώτη βόλτα στα πεπραγμένα σου,που ομολογώ ειναι εντυπωσιακά. Η Αχτίδα είναι πλάσμα δοτικό και αγαπησιάρικο.Είχα την τυχη να τη γνωρίσω και θεωρώ τύχη και ευλογία οτι γνωρισα αρκετά άτομα στον αχανή χώρο του διαδικτύου και των μπλογκς που ήταν ακριβώς όπως τα φαντάστηκα,τα ξεχώρισα και τα λάτρεψα! Εις το επανειδείν λοιπόν ;) και χάρηκα για την γνωριμία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 'Αργησα λίγο να περάσω από το σπιτικό σου για να σ'ευχαριστήσω για την επίσκεψή σου! Αλλά νά'μαι κι εγώ, άλλη μιά παλιά φίλη της Αχτίδας και ελπίζω να τα λέμε! Ωραία τα πλεκτά σου!!!
    Καλό φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για τους δισκους