Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου 2020

Η Μπόνυ τό σκασε.

     Μία φίλη μου έκανε ανάρτηση στο F.B ότι έχασε τη γατούλα της.Το έσκασε απ τον πρώτο όροφο.Την είχε από πολύ μωρό. Στεναχορέθηκα πολύ γιατί έχω κι γω γάτα και ξέρω πως είναι ο πόνος.Κάναμε κοινοποιήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μήπως και κάποιος τη δει, αν και έχει πολύ κοινό χρώμα, τιγρούλα είναι.Βγήκα και γω κ έψαξα αλλά τίποτα. Έχουν και κίνηση πολύ οι γύρω δρόμοι κι αυτή θα είναι τρομαγμένη αφού δεν έχει ξαναβγεί απ το σπίτι. Ήρθε και ο Ιανός χτες και χάλασε το κόσμο με τόση βροχή και αέρα που να τη βρεις.Μου έσκισε και τη τέντα και καλά που στη προσπάθειά μας να τη μάσουμε δε σαλπάραμε για άλλους μαχαλάδες...

    Πάντως ελπίζω ότι θα τη βρει γιατί μου έχει τύχει γατούλα που την είχαμε χρόνια στη δουλειά και κάπιοι, να μην τους χαρακτηρίσω καλύτερα, την αμόλησαν, γριούλα πια, στο βουνό . Ήρθε μετά από πάρα πολύ καιρό σε άσχημη κατάσταση, αλλά γύρισε.Τώρα βέβαια η φίλη μου μένει και σε πολυκατοικία δε μπορεί να χτυπήσει το θυρωτηλέφωνο. Ας ελπίζουμε..

6 σχόλια:

  1. Εύχομαι να γυρίσει γρήγορα και ας μην μπορεί να χτυπήσει το κουδούνι. Ας σταθεί, κουβαράκι, στο πατάκι της εξώπορτας και κάποιος χριστιανός θα τη βρει να την μαζέψει.
    Πάντως, έχει την περιπέτεια στο αίμα της, την παραέχει θα έλεγα, για γάτα, να τα λέμε κι αυτά :)
    Όταν βρεθεί πες το και σε μας χελωνίτσα, να πάψουμε ν' ανησυχούμε.
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελπίζω κι εγώ να γυρίσει για να μην στεναχωριέται και η φίλη σου ...Καλή εβδομάδα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τελικά κορίτσια ήταν απέναντι από τον ακάλυπτο και ήταν όλο νάζια γιατί βρήκε το αμόρε της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Α ευτυχώς που γύρισε η γατούλα. Ξεπόρτισε η άτιμη και θα χει η φίλη σου γεννητούρια; Αφού είναι καλά όλα καλά
    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ααααα τι ωραία νέα για την γατούλα!!!
    Ευτυχως τέλος καλό όλα καλά για την φίλη σου και την γατούλα της..
    Να περνας όμορφα χελωνίτσα μου ..καλο σου βραδυ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολυ ωραια νεα για την γατουλα ευτυχως, καθολου ωραιο συναισθημα, το συναισθημα της αγωνιας ακομη και αν ειναι για το κατοικιδιο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για τους δισκους