Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2020

Σχέσεις ζωής

     Τι όμορφο που είναι να διατηρούνται φιλίες από τα παιδικά μας χρόνια. Πόσο πολύτιμη σχέση και αναντικατάστατη.Εγώ ευτυχώς είμαι τυχερή σ΄ αυτό γιατί έχω φίλες από το δημοτικό.Η μία φίλη μου και κολλητή μου παρ΄ότι δεν ζει στην πόλη μας πια, έγινε και κουμπάρα μου κι έτσι επισφραγίστηκε η σχέση μας και έγινε συγγένεια, οικογένεια. Μπορεί να μην είμαστε συνέχεια στα τηλέφωνα ,λόγω και άλλων υποχρεώσεων , αλλά όταν συμβεί  κάτι σοβαρό η μία θα ενημερώσει την άλλη , οπωσδήποτε.Αργότερα μεγάλωσε ο κύκλος και στο γυμνάσιο προστέθηκαν κι άλλες που κι αυτές ενώθηκαν στην αλυσίδα της φιλίας μας. Η μία με την άλλη κουμπαριάστηκαν και δημιουργήθηκε μια οικογένεια.Επτά στο σύνολο. Κανονίζαμε συναντήσεις που βρισκόμασταν και οι επτά .Το τι γινόταν δεν λέγεται. Ελα όμως που , δυστυχώς, κάτι θα βρεθεί πάντα να χαλάει το ωραίο και διάφορες " διαμάχες" έσπασαν την αλυσίδα. Δεν ξέρω τι φταίει ,μεγαλώνουμε και παραξενεύουμε και ψάχνουμε  να βρούμε... δε ξέρω. 

6 σχόλια:

  1. Μ αρέσει το θέμα σου, γιατί έχω φίλες εδώ και 60 χρόνια και με τις 2 έχουμε γίνει και κουμπάρες.... έκανα και 2 φιλίες τα χρόνια που δούλευα και είμαι πολύ ευχαριστημένη που κράτησαν αυτές οι αδελφικές φιλίες όλα αυτά τα χρόνια και κρατάνε ακόμα χωρίς ποτέ να έχει δημιουργηθεί κάποια παρεξήγηση ανάμεσά μας ...έχεις πάντως πολύ δίκιο ότι μεγαλώνοντας κάτι αλλάζει και οι περισσότερες φιλίες "σπάνε" και μάλιστα χωρίς ιδιαίτερα σοβαρό λόγο... δυστυχώς ο τρόπος ζωής και επικοινωνίας νομίζω έχει παίξει ρόλο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μεγάλο το θέμα της φιλίας! Ναι είναι τυχερός ο άνθρωπος που έχει φιλίες που αντέχουν στο χρόνο αλλά μεγαλώνουμε και παραξενεύουμε θα πω. Ποιος ξέρει; Ίσως και να κουραζόμαστε...
    Καλημέρα Χελώνα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι πολύ όμορφες αυτές οι φιλίες.
    Κουβαλάω 1 από το δημοτικό, 1 από το γυμνάσιο, 1 από την πρώτη μου δουλειά και 1 από τη γειτονιά του πατρικού μου.
    Αυτοί είναι οι πιο, πιο, πιο καλοί μου φίλοι!
    Έχω κι άλλους, αλλά όχι τόσο δοκιμασμένους όσο αυτοί.
    Με αυτούς είναι όλα αλλιώς.
    Είναι, πώς να το πω, πολύ σημαντικοί στη ζωή μου!
    Καλημέρα Χελώνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δυστυχώς δεν έχω καμιά φιλία από τόσο παλιά. Έφυγα νωρίς από τον τόπο μου και χαθήκαμε. Που και που όταν κατεβαίνω μιλάμε με μια δυο συμμαθήτριες αλλά κι αυτό με τα χρόνια έχει ατονίσει.
    Καλό απόγευμα Χελωνίτσα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μεγάλη κουβέντα η φιλία Χελωνίτσα μου την χρειαζεται ο ανθρωπος γιατι δεν μπορεί να είναι μόνος του.. και τυχεροί είναι όσοι έχουν κρατήσει αυτές οι φιλίες...
    Δεν είχα την τύχη να έχω από μιθκρή φιλες γιατι και εγω οπως η Μαρία.Γ απο πανω εφυγα μικρή από την Θεσσαλονικη και ήρθα Κρήτη.. ομως έχω κανει φίλες μέσα απο την μπλοκογειτονιά αυτή και με προσωπικές επαφές με φίλες και είμαι πολύ χαρούμενη μόνο που είμαστε μακρυά...
    Να είσαι καλά και να κάνεις ότι αγαπάς ...υπέροχα τα πλεχτά σου το πλέξιμο είναι η χαλάρωση μας...
    Καλό σου μεσημέρι 😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κι εγω έχω φίλες από τα χρόνια του σχολείου αλλά και μετά.
    Είναι ωραίο να διατηρούνται για χρόνια αυτές οι φιλίες.
    Ξέρεις ότι έχεις δίπλα σου ανθρώπους εμπιστοσύνης.
    Καλό ΠΣΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για τους δισκους