Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2020

Εν αναμονή

     Πάλι μέσα το καβούκι μας! Εδώ που τα λέμε, εμένα μου αρέσει κάπως, γιατί πάντα ήμουν σπιτόγατα (μάλλον σπιτοχελώνα για την ακρίβεια)μούχλα με λέγανε οι φίλες μου, αλλά αυτό το να πρέπει να στέλνεις μήνυμα για να βγεις, μου κάθεται κάπως.. Το θέμα είναι ότι έρχοντε Χριστούγεννα που είναι η πιο αγαπημένη μου γιορτή από όλες και τώρα δεν ξέρω πως να την περιμένω. Δεν ξέρω αν έρθουν τα παιδιά  και γιορτές χωρίς παιδιά είναι άνοστες. Θέλω να στολίσω αλλά δεν έχω την όρεξη της αναμονής.               Στον προηγούμενο εγκλησμό είχαμε ξεσηκώσει όλο το σπίτι με την καθαριότητα, δεν έμεινε γωνίτσα. Πλέξιμο; καλά δεν το συζητάω. Κουβάρια έφυγαν. Και τώρα ήδη προγραμματίζουμε από που θ αρχίσουμε. Άντε να δούμε μήπως και βελτιωθεί η κατάσταση και είμαστε καλύτερα για τις γιορτές. Η Ελπίδα πεθαίνει τελευταία...

9 σχόλια:

  1. Α εγώ τα παιδιά μου δεν έχω πάψει να τα βλέπω. Μόνο σε περίοδο καραντίνας που δεν επιτρέπεται η μετακίνηση. Και να στείλω μήνυμα ότι πάω τη σκυλιτσα μου βόλτα δεν νοείται να πάω τόσο μακριά που μένουν τα παιδιά. Οπότε πάω απόψε για αποχαιρετισμό 3 εβδομάδων.
    Τα Χριστούγεννα θα τα γιορτάσουμε όπως μπορούμε. Καλά να είμαστε. Μόνον αυτό
    Καλή σου μέρα και καλό κουράγιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ήξερα ότι είναι κάπου εδώ κοντά, εντάξει τι να κάνουμε θα κάνουμε υπομονή.

      Διαγραφή
  2. Χελωνίτσα μου σε καταλαβαίνω. Εγώ βλέπω το παιδί μου αλλά από μακρυά. Αγκαλιά έχει να με πάρει από τον περασμένο Μάρτιο. Φοβάται να με πλησιάσει γιατί η δουλειά της την φέρνει σε επαφή με πολύ κόσμο. Δυο φορές χρειάστηκε να κάνει το τεστ. Σε καταλαβαίνω λοιπόν. Τα Χριστούγεννα ελπίζω να καταφέρουμε τουλάχιστον να φάμε όλοι μαζί. :)
    Αχ..άντε πάλι στην υπομονή.
    Να είσαι καλά και να προσέχεις.
    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς Μαρία μου που υπάρχουν και οι βιντεοκλήσεις. Ελπίζουμε για τα Χριστούγεννα..

      Διαγραφή
  3. υπομονηηηηηηηηηηηηη εχουμε τον δικο μας κοσμο εδω ευτυχως. τον κοσμο των κατασκευων .... καλο μηνα με χριστουγεννιατικαααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αφού δεν είναι στο χέρι μας να αλλάξουμε την κατάσταση αυτή μου ας κάνουμε υπομονή και να οπλιστούμε με την ελπίδα την οποία δεν χάνουμε εννοείτε και περιμένουμε πως ο καιρός θα περάσει και θα ξανα αγκαλιάσουμε τα παιδια μας... θα ξαναβρούμε την κανονική ζωή μας μόνο να είμαστε καλά.
    Καλή υπομονή σε όλους μας!!!καλό σου βράδυ🌙

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται υπομονή ,τι άλλο; Και χειροτεχνίες ε; Ας στρωθούμε στη δουλειά και ούτε που θα το καταλάβουμε...

      Διαγραφή
  5. Να παρακαλάμε να περάσει αυτή η αντάρα να μας βρει όλους εδώ και θα έχουμε πάλι την ευκαιρία να γιορτάσουμε κάθε τι όπως το ονειρευόμαστε.
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για τους δισκους