Πέμπτη 18 Μαρτίου 2021

Νέα σχέδια


    Λοιπόν, όπως είπα και στην προηγούμενη ανάρτησή μου, τα νήματα 

 τελείωσαν και με ότι απέμεινε έφτιαξα τα προηγούμενα. Πηγαίνοντας    

 στη Λαϊκή τις προάλλες , γυάλισε το μάτι μου, μια κυριούλα πουλούσε

 κουβαρίστρες !!! Εδώ είμαστε. Πήρα λοιπόν 5-6 και άρχισα μ αυτά. Δεν 

 υπήρχε επιλογή βέβαια, ήταν όλες με πολύ λεπτό νήμα Νο 100 και 80

 δηλ. σαν την κλωστή του καρουλιού, αλλά δεν πειράζει, να έχουμε να

 παιδευόμαστε. Το δεύτερο σχέδιο, είναι "δισκόπανο" με πανσεδάκια .

 (Αυτό που σου έλεγα Σοφία).
 


17 σχόλια:

  1. Αχ μπορεί να έχασα τις προηγούμενες αναρτήσεις σου λόγο επειγόντων χαρούμενων περιστατικών αλλά τώρα που βρήκα κάποια σειρά στις ώρες μου, ήρθα να θαυμάσω για ακόμα μια φορά τις δημιουργίες σου λάτρεψα την μπλούζα εννοείτε και το πλεχτό κολιέ τα λευκά πλεχτά διαχρονική αξία πάντα...
    Καλή Σαρακοστή να έχουμε χελωνίτσα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέτοια επείγοντα να γίνονται Ρούλα μου, οι αναστήσεις εδώ είναι. Σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Έφτασαν κι όλας οι Α΄ χαιρετισμοί!!! Φιλάκια.

      Διαγραφή
  2. ωω ξέμεινες από νήμα; Έλα κουράγιο θα ανοίξουν λέει τα μαγαζιά. Αλλά πολύ ωραία και αυτά τα ψιλά που μ'αρεσουν όσο και αν στραβώνει το ψιλό νήμα βγάζει αριστουργήματα
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Άννα μου, το ψιλό νήμα δίνει άλλη αρχοντιά. Καλημέρα.

      Διαγραφή
  3. είναι πολύ όμορφα χελωνίτσα μου
    γεια στα χερακια σου

    να εχεις μια ομορφη μερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Κική μου, να έχουμε μια υπέροχη βροχερή μέρα.

      Διαγραφή
  4. Πάρα πολυ όμορφα!!!
    Καλή συνεχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γειά στα χέρια σου.
    Πολύ όμορφα.
    Συνεχίζουμε ακάθεκτοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Ρένα μου, συνεχίζουμε τι να κάνουμε; Σε λίγο θα ανοίξουμε βιοτεχνία, χα χα.

      Διαγραφή
  6. αχ ειναι ονειρεμενοοοοοοοοοο
    τρελα τα πενσεδακιααααααααα
    αλλα κ τα αλλα σουπερ καλα ποτε προλαβες???!!!
    βρε θηριοοοοοοοοοο πωπωπωπω σ ευχαριστω που το θυμηθηκες ....... όντως μοναδικο δεν εχω ξαναδει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ αφού στο υποσχέθηκα, χαίρομαι που σου άρεσαν. Τώρα με παιδεύει ένα δυσκολούτσικο σχέδιο, αλλά περισσότερο γιατί πλέκεται με πάρα πολύ λεπτή κλωστή και σχέδιο απ το κινητό, καταλαβαίνεις. Φιλάκια

      Διαγραφή
    2. είσαι αξια θαυμασμου!!!!! φανταζομαι οτι οντως το λεπτο ειναι πιο δυσκολο βγαζει ματια!!! σιγα σιγα για το κεφι μας τα κανουμε ολα αυτα κ γω τωρα εκανα ενα σωρο μαζεμενα αλλα αμα φτιαξει ο καιρος ποιος με πιανει ολο εξω θα με στους πελαργους κ στην αυλη!!! και φυσικα ανυπομονω να ζεστανει να κανω μια ωραια γενικηηηηηηηηη αχχαχαχαα να μπει λιγο φως μας εφαγε το κρυο κ ο τρελος αερας αυτες τις μερες

      Διαγραφή
  7. Παρα πολύ όμορφα όλα, πραγματικά χρυσοχέρα! Θέλω κι εγώ να προσπαθήσω να μάθω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που άρεσαν, άντε ξεκίνα, και ότι χρειαστείς εδώ είμαι.

      Διαγραφή
  8. Είναι αυτή η ομορφιά του παλιού καιρού ππυ δεν τη βρίσκεις εύκολα σήμερα. Υπέροχες δημιουργίες! Αρχοντικές! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κληρονομιά τεχνικής από τη γιαγιά μου και τη μαμά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για τους δισκους