Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2021

Τραβερσα


 

12 σχόλια:

  1. Επάνω σε ένα παλιό ξύλινο τραπέζι αυτή η τραβέρσα θα αναδεικνύει όλο της το μεγαλείο της μοναδικότητάς της χελωνιτσα μου...
    Να είσαι καλά να κάνεις ότι αγαπάς...Καλο σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι σίγουρα Ρούλα μου πάνω σε ξύλινο τραπέζι θα δείχνει την ομορφιά της. Την έβαλα σε κόκκινο φόντο (αυτό βρέθηκε) να φανεί το σχέδιο. Καλή μέρα.

      Διαγραφή
  2. Ωωωωω υπέροχη!! Να τη χαρείς Χελώνα μου
    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ποσο ομορφοοοοοοοο
    αχ γεια στα χερακια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αρκετή δουλειά! Όμορφη η τραβέρσα και στρωτό το πλέξιμο! Μπράβο, γεια στα χέρια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχε δουλίτσα αλλά έγινε όμορφη. Τώρα πια τα χέρια έχουν βρει το ρυθμό τους. Σ ευχαριστώ πολύ Αννίκα μου.

      Διαγραφή
  5. Γεια σου Χελωνάκι με τις όμορφες δημιουργίες σου και καλό φθινόπωρο! 🌻🌻

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Πέτρα μου, σ ευχαριστώ πολύ. Καλό Φθινόπωρο να έχουμε.

      Διαγραφή

Για τους δισκους