Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2020

Ετσι για να περνάει όμορφα η ώρα μας

Σεμεν

 Κουρτινακια

19 σχόλια:

  1. Το πόσο αγαπώ ο,τιδήποτε πλεκτό χειροποίητο, δεν λέγεται, χελωνίτσα μου. Και οι δικές σου δημιουργίες είναι απλά πανέμορφες! Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ. Τι να κάνουμε, ο εγκλεισμός τέχνες κατεργάζεται...

      Διαγραφή
  2. Χελωνίτσα μου, στείλε μου μαιλ στο craftartista@gmail.com με ονοματεπώνυμο και διεύθυνση για να μπορέσω να σου στείλω το δωράκι σου Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχα Χελώνα μου
    Και το ποστ σου για τα Χριστούγεννα το έχει βάλει το χαμομηλάκι το ξέρεις;
    Καλησπέρα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σ ευχαριστώ Αννα μου, τώρα που το πες το είδα, γιατί όμως;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί τους άρεσε Χελώνα μου. Γιατί αντικατοπτρίζει ακριβώς τα αισθηματα πολλών από μας γι αυτές τις ημέρες ενώ είμαστε έγκλειστοι.
      Και έχουν το λινκ σου οπότε δεν θεωρείται κλοπή.

      Διαγραφή
  5. ααααααα χαρα στο κουραγιο σου......!!!!!!!
    υπεροχαααααααααααα
    καλο μηναααααααααα
    χοχοοχοχοχο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εξαιρετικό το πλεκτό σου συγχαρητήρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Νατάσσα το βρήκα τελικά το μπλογκ, έστω κ αργά. Χελώνα τι περιμένεις.... Σ ευχαριστώ και χάρηκα που πέρασες.

      Διαγραφή
  7. Καλό μήνα Χελωνίτσα με υγεία και αισιοδοξία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχα πλεκτά.
    Κάποτε επλεκα κι εγώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανέμορφα πλεκτά!! καλές γιορτές χελωνίτσα!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αχ με τα πλεχτά σου τι μου κάνεις χελωνίτσα μου
    Να ήξερες πόσο ανεκτίμητα είναι!!
    Υπέροχα είναι και πόσο όμορφα!!!
    Οσο για το χαμομηλάκι να είσαι πολύ χαρούμενη που έχει βάλει την ανάρτηση σου με το λινκ σου.. παντα οι αναρτήσεις του έχουν μια ποιότητα.. εχω δανειστεί και εγώ κείμενα δικά τους!!
    Καλες γιορτές να έχεις !! 🎄✨

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφα και ανεκτίμητα τα πλεκτά σου Χελωνίτσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για τους δισκους