Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2021

Ας βάλουμε λίγο χρώμα στη ζωή μας.




 

20 σχόλια:

  1. Ωραίο και το χρώμα!! Αυτή η δαντέλα με τα καραβάκια μ'αρέσει πολύ. Να σαι καλά να δημιουργείς Χελώνα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι τελικά και μένα μου άρεσε αυτή πολύ. Σ ευχαριστώ Αννα μου.

      Διαγραφή
  2. πολύ όμορφα και το ουρανί και το τιρκουαζ!!!
    μπραβο λατρευω τα χρωματααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφες!!! Έχουν τη χάρη τους και οι χρωματιστές!!
    Καλή συνεχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το χρώμα πάντα κάνει την ζωή μας πιο όμορφη πόσο μάλλον να είναι και δημιουργία...
    Μια προτίμηση στο γαλάζιο την έχω για να πω την αλήθεια μου..
    Ψυχοθεραπεία είναι το πλέξιμο στις μέρες που περνάμε και όχι μόνο...
    Να είσαι καλά, καλή συνέχεια σε ότι κάνεις...καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή πέραν του λευκού-μπεζ,κλασικά θεωρηθεί κιτς, γι αυτό το λέω ας το τολμήσουμε, είναι πολύ χαρούμενα.Καλημέρα ρούλα μου.

      Διαγραφή
  5. Μου αρέσει τόσο πολύ αυτό που βλέπω!
    Έσπασες το κατεστημένο χελώνα μου και πολύ καλά έκανες αν κρίνω από το αποτέλεσμα.
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι και μένα μου αρέσουν.Που να δεις τώρα κάνω μια κόκκινη πασχαλιάτικη. Χάρηκα που σου άρεσαν Μαρία μου, καλό Σ/Κ.

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφα τα πλεκτά σου!!!🌻Ευχομαι καλό μήνα από αυριο με υγεία και να μας φέρει όλα τα καλά.🌻

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Σκρουτζάκο, καλό και ευλογημένο μήνα.

      Διαγραφή
  7. Εχω πάρα πολλά κομμάτια πλεγμένα είτε απο τη γιαγιά μου είτε απο την πεθερά μου,δυσρτυχώς τωρα δνε υπάρχουν γυναίκες να τα ενσωματώσουν σε ύφασμα και να γίνουν τραπεζομάντηλα ή κουρτίνες,όσο κι αν πέρασε η μόδα τους! Ειδικά αυτό τον καιρό έχω τρώσει στη μέση του τραπεζιού ένα όμορφο με αγγελούδια, έστω και έτσι και μ αρεσει. Καλό μήνα ...χελωνίτσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι έγινε είδος προς εξαφάνιση κι αυτό το επάγγελμα, αλλά πειραματίσου μόνη σου είμαι σίγουρη πως θα τα καταφέρεις.Ποια μόδα αυτά είναι κλασσικά κομμάτια ειδικα σε κουρτίνα. Φιλάκια

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα φιληνάδα, πέρασα να πω μία ευχή για ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γοργά ήρθε και άφησε ευχές μια χελώνα. Και είχα μια, μικρή, που με συντρόφευε πολλά χρόνια. Τι όμορφη αποκάλυψη και πόσο χρυσοχέρα.
    Καλημέρα, καλώς σε βρήκα ��

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για τους δισκους