Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2021

Κι άλλα σχέδια



 

18 σχόλια:

  1. Όλο φτιάχνεις δε σταματάς κι εσυ!! Μπράβο σου!!!
    Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελείωσαν τα νήματα μάλλον θα αρχίσω να ξηλώνω και ξανά από την αρχή. Χα χα. Σ ευχαριστώ Δέσποινα.

      Διαγραφή
  2. Καλά θα μας τρελάνεις εσύ...μα τι πανέμορφα σχέδια είναι αυτά κάθε φορά.
    Γειά στα χέρια σου χελωνίτσα μου να έχεις έναν όμορφο μήνα !!😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Ρούλα μου, σ αρέσουν; Τι να κάνω;όλο μέσα στο καβούκι μου είμαι, να περνα η ώρα.

      Διαγραφή
  3. Ω είναι πανέμορφα κι αυτά. Ειδικά το πρώτο μ'αρέσει πολύ. Όταν θα λήξουν οι καραντίνες βρες χώρο να τα φυλάξεις...
    Καλημέρα Χελώνα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννα μου δε χωράνε πουθενά.Να δω τι θα τα κάνω, μάλλον θα χαρίσω μερικά. Καλημερα.

      Διαγραφή
  4. Τί όμορφα πλεκτά είναι αυτά που έκανες Χελωνίτσα μου? υπέροχα!!! Συνέχισε την όμορφη δημιουργία σου!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν, αντε να δούμε που θα τα βολέψω.

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφα τα εργόχειρα σου και διαχρονικά!
    Καλώς σε βρήκα και σε ευχαριστώ για την επίσκεψη στο σπιτάκι μου! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπεροχα τα μπλεχτα σου γειά στα χέρια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα αγαπώ πολύ τα πλεκτά. Τα συγκεκριμένα με την λεπτή κλωστή δεν έχω χρόνο να τα δουλέψω. Πολύ θα ήθελα να μας πεις πόσο καιρό σου παίρνει το καθένα. Πολλά πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι γώ Χριστίνα μου με λεπτή κλωστή, όσο πιο λεπτή γίνεται, μου αρέσει. Φέτος όμως ,λόγω κλεισούρας, έπλεξα και κασκόλ και γιλέκο και μπλούζα. Τώρα, όσο για το χρόνο που λες είναι ανάλογα το σχέδιο, αλλά γενικά τρέχουν στα χέρια μου πολύ γρήγορα, γιατί έχω χρόνια. Φιλάκια.

      Διαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. Ασταμάτητη δε λες τίποτα, Σοφία μου, μοτεράκι έχουν τα χέρια μου.χα χα.Φιλάκια

      Διαγραφή

Για τους δισκους