Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2021

Σχέδια




 

14 σχόλια:

  1. Πανέμορφα. Μπλε είναι το τελευταίο;Ωραία όλα.
    Καλό Σ/Κο χελωνίτσα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι μπλε, έτσι για να αλλάξουμε λίγο. Καλή εβδομάδα να έχουμε.

      Διαγραφή
  2. Πρωτη φορά επίσκεψη στο όμορφο σπιτικό σου Ειπα να κάνω μία βόλτα μετά απο πολύ καιρό στη μπλοκογειτονια και είδα φως και μπηκα.ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεια.Ολα πανέμορφα εδω μέσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα!!! Ειδικά οι δαντελες σε κουρτίνες υπέροχες!! Καλη συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω τρέλα με τις δαντέλες για κουρτίνες. Καλή εβδομάδα να έχουμε.

      Διαγραφή
  4. Το πλέξιμο είναι μια χαλαρωτική εργασία που εκτός από ότι δημιουργείται από αυτό, βγαίνουν και πανέμορφα διαχρονικά πλεχτά, όπως αυτά που κάνουν τα χέρια σου!! το μπλέ ξεχωρίζει πάντως..!!
    Να είασαι καλα και να κάνεις ότι αγαπας καλό σου ξημερωμα φιλιααα!! 🌙

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελείωσαν τα άσπρα και τα μπεζ, μόνο λίγο μπλε είχα και βγήκε αυτό. Σ ευχαριστώ Ρούλα μου, φιλιά κι από μένα, χελωνάτα.

      Διαγραφή
  5. Ε, λοιπόν δεν ήξερα ότι υπήρχαν κλωστές και σε άλλα χρώματα, εκτός από τα λευκά και τα μπεζ για κεντητά, κι ομολογώ ότι μου αρεσει το μπλε γιατί είναι κάτι διαφορετικό. Καλησπερούδια Χελωνίτσα! 🌸🌺🌷

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ότι χρώμα θέλεις υπάρχει. Αυτό είναι βαμβακερο για μπλούζα αλλά ήταν λίγο. Μ αρέσει και μια κόκκινη δαντέλα σε καρώ κουρτίνα πχ. Καλημερούδια Πετρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σ ευχαριστώ Σοφία μου και δε τελειώνουν ποτέ τα σχέδια, τα νήματα ναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για τους δισκους