Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2021

Τερλίκια

 




10 σχόλια:

  1. Τι ωραία και ζεστά που φαίνονται!!Δεν ήξερα ότι λέγονται έτσι. Καλοφόρετα και τρία ζευγάρια μπράβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι πολύ ζεστά, χουχουλιάρικα. Έτσι τα λέμε εμείς, έχουνε διάφορες ονομασίες.

      Διαγραφή
  2. Όμορφα!!!! Απαραίτητα τώρα που πιασανε τα κρυα!!! Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρύο πολύ Δέσποινά μου και είναι ότι πρέπει για τα ποδαράκια μας.

      Διαγραφή
  3. πωπωπωπωπω τι μου θυμισες!!!!!!
    εμεις στη Θρακη τα λεμε "μέστια"....
    αχ μου εφτιαχνε η γιαγιακα μου Σοφιααααααα
    αααααχ καλη της ωρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ωραία και ζεστά σαν την αγκαλιά της γιαγιάς Σοφία μου.

      Διαγραφή
  4. Α, δεν ήξερα ότι τα λένε τερλίκια, αλλά είναι τέλεια και με γεια! Φτιάξε και στο γατουλίνι 😛😊 Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζεστούλικα. Μακάρι να καθόταν και θα της έφτιαχνα αλλά δεν θέλει.

      Διαγραφή
  5. Αχ και εγώ έτσι ξέρω ότι τα λέγανε στην πατρίδα μου, αλλά τα έλεγαν και τσουράπια...ο κάθε τόπος έχει και άλλη ονομασία στα ζεστούλικα αυτά πλεχτά παντοφλάκια!! τέλεια είναι..!! 😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κάθε χρόνο όλοι μου οι φίλοι μου ζητάνε τερλίκια. Σώζουν ζωές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για τους δισκους