Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2021

Νέα σχέδια

Αχ κουνελάκι κουνελάκι 
Καρδούλες

Κουρτινάκι wc

 

9 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΡΥΘΜΟΥΣ ΧΕΛΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΑΛΑΝΙΖΕΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΤΩΡΑ !Τα έργα σου αξιοζήλευτα.Οσο για το τελευταίο,δίνει ρέστα!!!!χαχαχχαχαα Μακάρι να χαμογελάμε τη νέα χρονιά συνεχώς.Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Χαρά μου, με υγεία. Ααα εμείς έτσι πάμε, αργά. Κάλλιο αργά, δε λένε; Ναι το κουρτινάκι έχει πλάκα πολύ.Φιλιά

      Διαγραφή
  2. Υπέροχα!!Αλλά το τελευταίο είναι κουρτινάκι τουαλέτας; Πες μου να τρελαθώ για τη σχετικότητα του θέματος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ειναι υπεροχα
    μπραβο σου χελωνιτσα

    καλη χρονια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. το κουνελακι μουρλιααααααααααααα
    η καρδουλες εχω κ γω τετοια απο την γιαγιακα μου
    και τα αγαπωωωωωωω
    το τελευταιο πολυ ευρηματικοτητα βρε παιδι μου
    χαχαχχααα σουπερ γιατι οχιιιιιιι???μπραβοοοοοοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα κουνελάκια για το Πάσχα (λέμε τώρα).Οι καρδούλες , ναι διαχρονικό σχέδιο και το τελευταίο είπα να σας σοκάρω λίγο,χα χα πλάκα δεν έχει;

      Διαγραφή
  5. Με αυτά και με εκείνα που κάνω και εννοώ το κεντημα που δυστηχ΄ς λόγο αρθρίτιδας στα δάχτυλα το κάνω πολύ αργα και μου τρώει χρόνο που φευγει γρηγορα και δεν τον προλαβαίνω χελωνίτσα μου ..
    Ότι πλεχτό και διαχρονικότητα...το διαπιστώνουμε κάθε μέρα αυτό ακόμα και 30 χρόνια μετά...
    Καλο σου ξημερωμα !!φιλιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για τους δισκους