Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2021

Πλεχτοστολιδακια






 

10 σχόλια:

  1. Ου τι όμορφα!! Το κουρτινάκι μ'αρέσει πάρα πολύ. Όλα είναι ένα κι ένα
    Καλησπέρα Χελωνίτσα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Αννα μου, έχω κάνει και το ταίρι του, είναι δυο.

      Διαγραφή
  2. Καλή και ευλογημένη χρονιά χελωνίτσα μου με υγεία αγάπη και ότι εύχεται ο καθένας μα για το καλύτερα!
    Ας είναι η καινούργια χρονιά αυτή που θα κρατήσει τις ελπίδες μας στα χέρια της!!
    Εύχομαι πολλές και όμορφες δημιουργίες όπως αυτές που έχεις βάλει εδώ και τις θαμάζουμε!!
    Καλή χρονιά!! 🎁✨

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά να έχουμε Ρούλα μου και να φτιάχνουμε ότι μας ευχαριστεί.

      Διαγραφή
  3. Τέλειο το κουρτινάκι σου, όπως και οι υπόλοιπες δαντέλες. Καλή δημιουργική χρονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς σε βρήκα!!! Πολυ όμορφα τα πλεχτα σου!!
    Καλή χρονιά με υγεία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ω, το κουρτινάκι μού αρέσει πάρα πολύ! Και γενικότερα, όλα είναι Τέχνη! Καλό σαββατόβραδο, πολλά φιλιά! 🌸🌷🌺

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για τους δισκους