Σάββατο 2 Ιανουαρίου 2021

Καλή και ευλογημένη χρονιά.

     Χρόνια μας πολλά και ευλογημένα με υγεία, αγάπη και χαρά στα σπιτικά μας. Ελπίζω να περάσατε όμορφα (όσο γίνεται) να μετρηθήκατε, να φάγατε να κοιμηθήκατε. Εμείς δεν χρειάστηκε να μετρηθούμε γιατί έτσι κι αλλιώς δυο μας είμασταν και έτσι ...  Πόνεσαν όμως πολύ οι γιορτές, άντε να περάσουν να ξεστολίσω να μπούμε στη ρουτίνα μας. Κάναμε ότι μπορούσαμε να το περάσουμε έτσι, δήθεν δε τρέχει τίποτα, κόψαμε και βασιλόπιτα, κάναμε τις διαδυκτιακές μας αγκαλιές, δώσαμε διαδικτυακά φιλιά και ευχές. Έριξαν τόσα πυροτεχνήματα φέτος λες και ξορκίζαν το κακό. Καλά η Μαριζού με το πρώτο πυροτέχνημα εξαφανίστηκε , πήγε κάτω απ το κρεβάτι. Ας ευχηθούμε λοιπόν να αλλάξουν τα πράγματα , προς το καλό, να έχουμε υγεία να μπορέσουμε να χαρούμε όσα στερηθήκαμε φέτος σ αυτές τις τόσο περίεργες γιορτές...

18 σχόλια:

  1. Καλή χρονιά!!! Εύχομαι του χρόνου πιο όμορφες γιορτές!
    (Κι εδώ χαμός από πυροτεχνήματα και τουφεκιές!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά να έχουμε Ολγα μου, παντού έγινε χαμός. Τα πουλάκια σκέφτομαι, έπαθαν τον τάραχό τους...

      Διαγραφή
  2. καλη χρονια γλυκια μου ........
    εγω παλι δεν θελω να ξεστολισω στεναχωριεμια πιο πολυ κ απ τα παιδιααααααααα παντα 8 του μηνος ξεστολιζω
    την πρωτη μερα που λειπαν τα παιδια σχολειο αλλα τωρααααααααααα αχ θα αδειασει το σπιτι ευτυχως βρηκα νεο χομπι....κεντημα !!! χαχαχχααχ τι να κανουμε σε δουλεια να βρισκομαστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Σοφία μου. Και γω κάθε χρόνο των Φώτων ξεστολίζω. Μπράβο που άρχισες το κέντημα, τι καλύτερο; Αντε να μας δείξεις και τι κάνεις, ε;

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα σου και καλή νέα χρονιά. Κάθε επιθυμία σου ευχή μου από καρδιάς
    Καλά περάσαμε για να πω την αλήθεια μου. Τα παιδιά ήλθαν σπίτι και έμειναν όλη μέρα ενώ άλλες χρονιές έχουν τις δικές τους διασκεδάσεις
    Ξεστολίζω εγώ σιγά σιγά. Θα μου πάρει όλη την εβδομαδα χαχααχαα
    Να είμαστε καλά και να ελπίζουμε ότι φέτος θα τελειώσουν όλα αυτά τα άσχημα
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Άννα μου. Να είμαστε καλά και του χρόνου καλύτερα...

      Διαγραφή
  4. Καλή χρονιά με Υγεία, Χελωνάκι μου🎅
    Όλα τα άλλα θα τα βρούμε. Φιλιά πολλά
    στην Μαριζού που τρόμαξε με τα βεγγαλικά🐈

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Πέτρα μου με υγεία, το κυριότερο. Η Μαριζού θα πάρει το φιλάκι της και σου στέλνει κι αυτή ένα.

      Διαγραφή
  5. Καλή Χρονιά κι ευλογημένη!
    Σε μέρες καλύτερες ελπίζουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Kαλή Χρονιά εύχομαι σε όλη την οικογένεια της χελωνίτσας μας. Του χρόνου να είστε όλοι μια σφιχτή αγκαλιά από κοντά.
    Να έχετε υγεία και όλα θα γίνουν. Τα φιλιά μου και στην Μαριζού που ακούει σοφά στο ένστικτό της :)
    Καλή Χρονιά με υγεία, ευτυχία και ό,τι επιθυμείς εσύ χελώνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Μαρία μου. Αντε να δούμε. Από φιλιά και αγκαλιές με τη Μαριζού, όλη μέρα.

      Διαγραφή
  7. καλη χρονιά με υγεια! Ευχομαι να περασει γρηγορα ολο αυτο που ζουμε και συντομα να επανελθουμε στις κανονικες μας ζωες!...μεχρι τοτε...η δημιουργια ειναι το φαρμακο μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η δημιουργία πάντα καλύπτει κενά καλή χρονιά να έχουμε.

      Διαγραφή
  8. Καλή χρονιά με υγεία και χαρά.
    Θα προσπαθήσουμε πολύ βέβαια για τη χαρά, αλλά ας έχουμε την υγεία μας κι όλα θα τα παλέψουμε.
    Ευτυχώς που έχουμε τις δημιουργίες μας.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά να έχουμε με υγεία πρώτα απ όλα. Δε λες; Δεν ξέρω και γω τι έχω πλέξει, έτσι χωρίς σκοπό και προορισμό. Φιλιά πολλά

      Διαγραφή

Για τους δισκους