Σάββατο 26 Δεκεμβρίου 2020

Χρόνια πολλά και δημιουργικά


 

11 σχόλια:

  1. Χρόνια σου πολλά Χελώνα μου Και δημιουγικά θα πω αν και βλέπω απίθανες δημιουγίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια Πολλά με υγεία και περισσότερα χαμόγελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά και δημιουργικά!
    Πολύ ωραία δαντέλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά χελωνίτσα μου
    Ενα ακόμα υπέροχο πλεχτό σου θαύμασα..
    Η καινούργια χρονιά να
    σου φέρει ότι εύχεσαι μαζί με την υγεία!!!🎄🎁

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά!!!
    Πολύ δημιουργική σε βρησκω υπέροχες οι δαντέλες σου!!!
    Καλά να περνας!!!
    Καλή Πρωτοχρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλεια! Μακάρι να τα είχα κουρτινάκια στην κουζίνα! 🎅 Χρόνια πολλά και με το καλό η πρωτοχρονιά! Φιλί 🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τις θαύμαζα πάντα τις δαντέλες, δεν ασχολήθηκα όμως ποτέ να τις φτιάξω παρόλα αυτα έχω μία...βαλίτσα γεμάτη! Ο λόγος: Η μητέρα μου γιατρός έκαμνε δωρεάν εξετάσεις σε γηροκομείο της περιοχής μας. Όταν λοιπόν έμαθαν πως ...πάντρευε την κόρη της οι γιαγιάδες μου έφτιαξαν ..τόπι από δαντέλες για σεντόνια και μαξιλάρια, σεμεδάκια, καρέ μέχρι και κουρτίνες ροζ έχω. Γλυκιά μου χαίρομαι που βρήκες φίλες πια και σου εύχομαι ότι καλύτερο στο νέο χρόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπώ τις δαντέλες, χελωνίτσα μου. Ντύνουν υπέροχα ο,τιδήποτε. Από ένα καρέ ή τραπεζομάντηλο, μέχρι ό,τι μπορεί να φανταστεί κανείς (ακόμη και το κεφαλάρι από τον καναπέ). Πανέμορφες είναι, φίλη μου. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου στο Craftlandia Challenge, χελωνίτσα μου. Να είσαι πάντα καλά. Πολλά πολλά φιλιά και ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΤΟ 2021!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή Χρονιά χελωνίτσα μου!!
    Εύχομαι να έχεις υγεία και να συνεχίζεις δημιουργείς τα απίθανα εργόχειρά σου που μια μέρα θα εκθέσεις δημόσια. Όχι μόνον διαδικτυακά.
    Ό,τι επιθυμείς στην προσωπική σου ζωή, το '21 να σου το φέρει στην πόρτα σου.
    Καλή Πρωτοχρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. χρυσοχερα μου !!!
    πολυ ομορφα κ τα δυο αλλα αυτο με τις τσαγιερες μουρλιααααααααααα ωραιο θεμα καλο Χειμωνα να εχουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για τους δισκους