Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2020

Καρε



 

14 σχόλια:

  1. είναι πολυ ομορφο
    ταιριαζει και με το λουλουδι

    φιλια πολλα χελωνιτσα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωωωω απίθανα και τα δυο. Και αγαπώ τα πλεχτά ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χάρηκα που σου άρεσαν, τρέλα με το βελονάκι, όχι βελόνες, όχι κέντημα.

      Διαγραφή
  3. Κι εγώ....κι εγώ! Μόνο που δεν ξέρω που θα καταλήξουν. Ευτυχώς δεν έχω...νύφες.
    Όμορφα και τα δύο καρέ. Γεια στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ωραία ομοιοπαθής, παιδί μου προκαλεί εθισμό μια σταλιά πραματάκι (βελονάκι).Α που θα καταλήξουν αστο. Δε με νοιάζει όμως. Οποιος εκτιμάει....

      Διαγραφή
  4. Όσο μεγαλώνω όλο και πιο πολύ μου αρέσουν τα κεντητά. Δυο από αυτά τα έχω κάνει μικρά κάδρα, είναι πολύ όμορφα. Με γεια και καλό βραδάκι! 🎄🎅

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια; Εγώ τα βρήκα σαν σχέδιο για κουβέρτα αλλά τα έκανα καρε. Καλές γιορτές.

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. θέλει υπομονή Σοφία μου, αλλά και τι δε θέλει υπομονή; Το αποτέλεσμα σε ανταμείβει.

      Διαγραφή
    2. Ωχ χάθηκε το σχόλιο μου ...
      Δεν πειράζει το ξαναγράφω να σου πω ακόμα μια φορά πως τα πλεχτά σου είναι αριστουργήματα...ξερω τι κόπος χρειαζεται, αλλά ξερω και την ικανοποίηση που δίνει μια τέτοια δημιουργία όταν τελειώνει και ας μην τα θέλει κανείς να το κάνεις για σένα και την χαλάρωση που σου προσφέρει το πλέξιμο.!!
      Καλά Χριστούγεννα είθε η γέννηση Του να φέρει την ειρήνη και την αγάπη στον κόσμο🎄✨🎁

      Διαγραφή
    3. Σμαραγδάκι: Σ ευχαριστώ πολύ, ε ναι για μένα το κάνω , μ αρέσουν πολύ. Λες να κάνω μια έκθεση; χα χα. Καλά Χριστούγεννα να έχουμε και του χρόνου υγιείς και αγαπημένοι.

      Διαγραφή
  6. Να πλέκεις Χελώνα μου γιατί φτιάχνεις πανέμορφα εργόχειρα. Και η ομορφιά βρίσκει πάντα και το δρόμο και τον τόπο που θα ριζώσει. Θα βρουν τη θέση τους!
    Καλά Χριστούγεννα με υγεία για φέτος και του χρόνου, θα το κάψουμε :)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό κάνω Μαρία μου, γιατί μ αρέσει. Καλά Χριστούγεννα με υγεία πάνω απ όλα.

      Διαγραφή

Για τους δισκους